Logo

Fundacja Edukacji Zdrowotnej STIM

KRS: 0000551214

Sosnowiec

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

48780433676

weronika@fundacjastim.pl

Fundacja STIM swoje działania koncentruje na edukacji zdrowotnej, w szczególności edukacji okołoporodowej, seksualnej i przeciwnowotworowej. Koordynujemy również inicjatywą, jaka jest Pieluchoteka, czyli bezpłatna wypożyczalnia pieluszek wielorazowych.

Aktualnie trwające akcje charytatywne
Zostało 4 dni
Zebrano: 340,57 zł
Zostało 4 dni
7 000,00 zł

Pragniemy nagrać klip prezentujący pieluchy wielorazowe jako prosty sposób zdrowej pielęgnacji dziecka. Film pokazujący, że to ekologiczne rozwiązanie, które można dopasować do różnorodnego sposobu życia, do różnych potrzeb rodziców. Chcemy, by spot niósł pozytywny przekaz, pokazywał rodzicom możliwość wyboru. Wierzymy, że szeroka promocja nagrania umocni wizerunek pieluszek wielorazowych w społecznej świadomości, że pokaże ich zalety, otworzy drzwi do dalszej dyskusji i działań edukacyjnych.

Zakończone akcje charytatywne
Zostało 364344 dni
10 000,00 zł

Fundacja STIM swoje działania koncentruje na edukacji zdrowotnej, w szczególności edukacji okołoporodowej, seksualnej i przeciwnowotworowej. Koordynujemy również inicjatywą, jaka jest Pieluchoteka, czyli bezpłatna wypożyczalnia pieluszek wielorazowych.

Zostało -209 dni
10 000,00 zł

Pragniemy nagrać klip prezentujący pieluchy wielorazowe jako prosty sposób zdrowej pielęgnacji dziecka. Film pokazujący, że to ekologiczne rozwiązanie, które można dopasować do różnorodnego sposobu życia, do różnych potrzeb rodziców. Chcemy, by spot niósł pozytywny przekaz, pokazywał rodzicom możliwość wyboru. Wierzymy, że szeroka promocja nagrania umocni wizerunek pieluszek wielorazowych w społecznej świadomości, że pokaże ich zalety, otworzy drzwi do dalszej dyskusji i działań edukacyjnych.

Zostało -402 dni
15 000,00 zł

Pragniemy nagrać klip prezentujący pieluchy wielorazowe jako prosty sposób zdrowej pielęgnacji dziecka. Film pokazujący, że to ekologiczne rozwiązanie, które można dopasować do różnorodnego sposobu życia, do różnych potrzeb rodziców. Chcemy, by spot niósł pozytywny przekaz, pokazywał rodzicom możliwość wyboru. Wierzymy, że szeroka promocja nagrania umocni wizerunek pieluszek wielorazowych w społecznej świadomości, że pokaże ich zalety, otworzy drzwi do dalszej dyskusji i działań edukacyjnych.